Monday, October 8, 2012

hidup baru

bismillah.
okeh.
dah lama xlepak kat sini, so kena tulis panjang sikit. sory! :)
*entry ditulis dalam bahasa utaqa sebab penulis ni gian nak cakap utaqa* HAHA.

dah sebulan kat UPM Serdang nih. alhamdulillah. stakat ni mcm oke kot. knpa ada kot? huhu. ntah la. one thing yg aku rasa skrg : tak bahagia. xapa la. aku dah pilih utk habiskan masa 4 tahun aku kat bumi serdang ni. so, just go on oke bebeh. :)

mybe mula2 masuk u kot. baru nak adapt dgn tempat baru, suasana baru, kawan baru. semua baru la. yg paling xbestnya, xdapat balik selalu. T_T oke, xpa, tolak tepi dulu bnda remeh2 ni.
one thing, makanan sini mahai!! *rindu KMK punya makanan yg murah lg sedap tu* tu lah, dulu byk songeh sgt, nasi mahai la, apa la. tp skg, lggggg la mahai. xpa, 4 tahun ja. sabaq.

aku duk kat kolej 17 yg semuanya bdk2 fakulti perubatan & sains kesihatan. tp aku bukn bdk medic ye. bukan apa, asai habaq kata bdk k17 ja, suma org kata medic. haihh. rasa mcm nk ngaku ja. "aahh. kami bdk medic" haha. aku ambek sains kesihatan persekitaran dan pekerjaan. masa mjlis bsma alumni tu baru la aku tau kos aku ni mcm mna. one word tat i can say. INTERESTING!. hee inshaAllah. semoga ada rezeki aku dlm bidang ni nanti. amin! kos ni byk LI (latihan industri) mcm praktikal la. byk keja luar. menarik. haha byk alaun la kot kan. haih. perbetulkan niat tu, keja blajar sbb ALLAH bkn duit. :)

tp kan, knapa ramai bdk kolej lain mcm anti dgn kolej17? persoalan yg tak dak jawapan sampai la. kalau sapa2 tau jwpan tu, habaq noh. 

okeh. tu ja kot. :)

p/s : minggu dpn suma subjek ada test. grrrrr, takot. doakan aku. 

2 comments:

a i m z said...

puhh...lama tak hupdate..hehe..

faten suhaida said...

bizi wei bizi. hahaha.