Sunday, May 1, 2011

apa ke benda ni?

assalamualaikum :) peace!

kenapa lah aku skrg ni jadi makin malas? malas = aku = malas
aku merajinkan diri ni google cari ubat penyakit berbahaya aku ni..
bahaya ka malas ni?

malas! nyahhh kau!! gushhh..


uishh! bahaya weh.!
bayangkan kalau laa kita ni malas tiap2 hari masa dan ketika..
bayangkann...
bayang sendiri lah erk!haha

aku da malas nak bagi contoh2 bagai..
tgok? malas lagi!!

korang / hampa / u alls bleh baca sini lau nak dapat sikit info malas musuh 1

baru2 ni (bila tah..aku pun tak ingt) aku dapat la satu mesej dari sapa entah..
siot betul la org yg hantar mesej ni

ok..
macam ni dia punya ayat


ni abang guna fon police. tolong send kredit maxis rm 30 ringgit ke nombo baru abang 0128640261. abang lagi ada masalah ni kat balai police. dont call, sekejap lagi abang call


ehh! nampak sangat la nak nipunye nih! abang aku tak penahnya la mintak kredit kat aku.
dah tu, dari segi bahasa mesej ni pun aku dah boleh agak sapa yg hantar..mesti mamat indon o orang2 asing ni (aku agak jelah tp kalau org melayu pun bleh jdi jgk ni kan?)




dulu pun dah jadi..tapi lagi la lawak!
kakak ipar aku dapat mesej yg lbih kurang sama lah..
dia cakap suruh topup kat ayah pulak..tapi sah2 la ayah aku tu xpandai tulis mesej2 ni!
dia punya la cuak! igt ayah aku ada buat salah apa2 la yg bleh g balai polis tu..
naseb lah dia call kami kat umah..
padahal..ayah aku ada je kat umah! kehkehkeh..





fail menipu!


untuk renungan bersama tentang menipu & tertipu kat sini



p/s:


buat org yg mengantar msg tu kat aku & org2 lain, jgn la duk menipu lagi..org tak caya pun..lawak ada lah!
mehh nak gelak sikit..hikhikhik (uhh! tak sopan langsung la pulak :P )

4 comments:

anum_taec said...

dasat gle owg menipu skg..
hindarkn diri anda dr pnipuan..
haha

cik dila said...

hahah..msej mcm tu pun ade ehh..lawak2...^^

faten suhaida said...

anum: haha..aku dapt jer trus delete sambil gelak..ni kali ke2 aku dapat..nmpk sgt nipunye!hahahaha

faten suhaida said...

cik dila: ada laa..tapi lawak kan? nak mintak kredit pun guna la cara berhemah sikit..ni tak! hahaha =)