Thursday, May 19, 2011

blog aku simple dan kemas

"In the name of God, most Gracious, most Compassionate"


weee..first time kot aku join segemen nih..haha


aku join ps punya segmen..
penulis senja


syarat-syaratnya :
1. buat 1 entry khas dengan tajuk " blog aku simple dan kemas " (ok done :) )


2. letak header ps kat entry tu yeeeeeeeeee !!! (done )


3. koment blog ps ni
 -ehh? memang blog ni tader shoutbox erk? kalau ada lagi oke kot..bleh la org blogwalking n tinggalkan link :) aku suka header tu..chantik n lawa.


4. kenape korang berminat masok bloglist ps ???
-sebab aku baru lagi dlm dunia maya ni..follower pun tak ramai..so, aku boleh la kenal-kenal dgn blogger lain..tapi yang paling penting tu, of cos la nak promote aku punya blog kan?haha.. peace! eh jap! blog aku kemas ker? simple? yang pasti aku tader widget yg serabut n music yang memekak oke.  ps..sila la buat penilaian :D


sekian, terima kasih
~salam ukhuwah~







No comments: