Tuesday, March 15, 2011

minat yg menggila

assalamualaikum~
hehe (: aku gunakan bahasa kedah dlm setiap post yg aku conteng oke? bkn apa..aku dah terbiasa ngn pertuturan mcm ni..npk lebih sodap :D hahaha..merapu sudah..sebabnya,aku ni anak jati kedah..kalau hampa dengar betul2, bhsa kedah & utara ni menarik tau :)
oke sudah..kali ni aku nak story pasal aku punya minat..terlalu passionate ngn buku tebai..tau apa? novel lah..tambah2 yg author dia HLOVATE ! minat tahap gaban ni..

mybe org yg minat membaca novel2 ni tau la apa yg aku rasa
bila kita baca,kita cuba imagine jadi heroin dlm tu..haaa baru la best..hikhik

ni antara novel2 yg aku minat :

growing up and learning ain't easy
antara puteri hang li po..jebat n sultan mansur..
a part of this..ana..jebat dan along..


Guridam Jiwa - Schubert's Serenade
Lagunya penuh dengan kenangan. Dan dengan kenangan itu cerita ini ditulis.


A + bB
cinta itu jatuh dari langit atau jatuh dari hati? - Addin
Siapa aku pada dia? A pal? A room-mate? A brother? Never a husband? - Ben


kolej tunas..mags 7..
zaman muda mudi..riang ria..
a part of addin & benz alif

kongsikan perasaan biarpun pada awan..
kembali berubah..


minn..AO..sun..
the past vs the present..
skate and the street..changes..
turning point in life..
alhamdulillahh..under HIS willing..


khalid faizal..ked..nawal..hadiah..
a lady..a romeo..a skater..
florida-virginia..malaysia..usa..



memg tersangat best la novel2 ni..
byk pengajaran..
last suma end up dgn marriage..
berkonsepkan ketuhanan..

mybe cara n corak n jalan cerita yg dia tulis ni berkaitan ngn remaja mcm aku..terkesan bila baca..
i love da way u write hlovate..
i will pray u success in dakwah n ur life hopefully..







No comments: