Thursday, March 17, 2011

belajar

hai.. :)
senyum2 sokmo!
ramai kawan2 aku xtau tentang aku skg ni kan? xpa..
meh nk cita walaupun hampa xpenah tnya aku.
aku skg ni duk kat umh ja memndgkan xsihat betul2 lgi..

tempat penting bgi aku semjak 6 buln yg lalu

ulang ke hospital sebulan sekali itu wajib bgi aku
so far..tgn bahu dan jari aku yg patah 2 dah baik la sikit dri dulu
just xbleh angkat lgi ja..jari pun keras mcm xbfungsi..
sian kat aku kan?? (: nk wat cna dah naseb aku..redha..
ramai yg igt aku dah sihat,ceria kan?tpi hakikatnya...
aku tgh tanggung derita..sedih..
xdak pun owg yg sudi tnya kabar aku balik dri hspitl dlu..
mybe hampa sibuk ann?xpa lah..aku xkisah..
cuma aku mintak sgt2..
tolong doakan aku cepat sembuh..
matrik tgh menanti aku buln 5 ni (:
i miss my lecturers,friends..all about kmk..
aku tetap p mtrik jgk buln 5 ni even tgn xbrfungsi..
biarlah apa org nk kata kat aku..
aku terima seadanya..
terima kasih wat kwn2 aku yg kt matrik 2 sbb
bgi smgt kat aku..
aku akn usahakan jgk nk dpt 4.0 PSPM1 ngn PSPM2 nti..
aku pcya ada hikmah di sebalik kejadian yg ALLAH bgi kat aku
terima ngn hati yg terbuka.
~ALHAMDULILLAH~


No comments: