Wednesday, June 29, 2011

sekolah itu best!

"In the name of God, most Gracious, most Compassionate"


sedar tak sedar, dah dekat 2 tahun aku tinggalkan zaman sekolah menengah. sekolah rendah dekat 7 kot kalau tak silap aku lah :D semua kawan2 aku dah duduk merata. Mesir la Jordan la..matrik (dah habis pun), ipta, ipts, diploma, asasi, tentera, ipg (guru)..byknya luar kedah. dalam kedah pun ada jgk. aku la tu hehe.. :D


zaman form 5 yg best. seksa pakai msk bpa hari sbb musim sars dulu
aku rindu:
nak makan kat kantin pakya, nak jalan2 kelililng sekolah, nak p perhimpunan (walaupn dulu cukup tak suka nak beratur, berdiri lama2), rindu nak tidur dalam kelas biology, rindu nak TERlelap dalam kelas fizik (dalam kelas kimia mata aku steady ooo..haha) aku rindu segala-galanya berkaitan dengan sekolah aku.

sunguh. bila kita di sekolah rasa macam "bila la nak habeh sekolah ni?" aku pun selalu jgk la kata macam tu. tapi, bila kita dah tinggalkan sekolah, zaman sekolah akn menghantui kita dgn seribu satu kenangan. kenangan yg tak mungkin dilupakan, apa yang kita dapat di sekolah, kita tak akn dapat lagi di luar sekolah. 

~kami~
p/s : kimia..come here. aku tak siap buat tutor lagi ni. biology. malam ni kita dating dua tau..bila aku ngantuk, masuk dalam mimpi aku oke? haha ada kuiz bio esok ni..grrr~~doakan aku..


8 comments:

apple hijau said...

betul3x...zaman kat sekolah lah yg paling best. lagi lagi sekolah rendah...heh heh heh

faten suhaida said...

hahaha..besttt sgt msa tu kan? :DD

si kecik syida said...

haha..aku pon rndu ampa..

anum_BF said...

bak kate org tua2,,
sekolahku hebat!!

hak2..ad kaitan x? hehe

faten suhaida said...

syida : aku rindu gak hukhuk3..bertahun dah xjumpa kan?

faten suhaida said...

anum :
sekolahku memang hebat!! hahaha.. sekolah aku je lah..hang dak! :P

anum_BF said...

:P manyak cantek noh..haha

anum_BF said...

:P manyak cantek noh..haha