Friday, June 17, 2011

berakhirnya nora elena bermakna...

"In the name of God, most Gracious, most Compassionate"


berakhirnya Nora Elena bermakna berakhirnya penyeksaan aku..hehe
why?


sebab aku dah tak larat nak turun g tengok kat bilik tv aras bawah tu..dah la sesak dgn orang..ramai rupanya peminat nora & seth ni..termasuklah aku


masa kahwin..cuba bygkan aku yg pkai bju putih tu..hehe




yeeyyy..lepas ni aku boleh la mandi lewat sikit then smbahyang magrib dgn khusyuk! 
lega.lega sgt2..dah la skrg ni kerja pun makin bertambah sampai tersenget bahu aku.


susah nak update blog skrg ni..line kat sini kureng mantap la..aku tader berukband tu..just guna wireless kat sini jer.ari ni tah tetiba mantap..terasa bersyukur giler!haha
dah seminggu aku tgu line ni..lama tau..asyik not access jer.nyampah aku tgok perkataan tu..


p/s: aku dah tanak tgok lagi cite2 lepas ni..uhuu...tak nak! cukuplah satu cite jer aku jadi pengikut..kerja banyak mak long oi..

1 comment:

Anonymous said...

J'ai un blog avec Blogger. J'ai enregistré mon blog en utilisant un compte Gmail. Maintenant, je veux utiliser un nouveau compte gmail et je voulais importer mon blog tout de même que les messages et commentaires à ce nouvel identifiant gmail .. . S'il vous plaît dites-moi, est-ce possible et comment peut-il être fait?.