Friday, April 1, 2011

u make me hepy

 first time jejak kaki kat matrik td lps 6 buln brcuti.
first time kuaq umh without parents lps 6 buln terlntar sakit.
first time aku jaln2.
first time aku kuaq umh tujuan jln2..
first time lalu kot highway ke changlun.
perasaan aku? sedih n hepy.
sedih : teringt balik zamn riang ria aku study b4 excident
hepy : sbb dpt jumpa ngn kawn2 aku :)
seblum smpai td,aku pkiaq mcm2.
1.depa ni nk mai jumpa aku dak?
2.hepy ka jumpa aku?
3.aku nk ckp apa satgi?
4.ada org kenai aku dak lg kt sana?
tup2..bila aku smpai..npk la c asna ngn fina bru balik outing
tekedek2 jln mai kat aku..hehe
then,kak yana n fatanah
tggu punya tggu bru la npk batang idung 
anum, hazirah, kak maz, kak jihah n ekin
HAHAHA~
hepy kot weh..
muka sorg2 npk lain..
makin beseri ja..
mklumla.usia dah meningkat.:DD
entah bila la nk jumpa hampa g kan?
uumm..sedih.sedih.sedih..
aku tgok astaka td..suram ja.
tringt masa aku kawad kat situ dulu.
nk masuk dlm lgi asa mcm xbleh ja..
aku tamau sedih.
tamau depa npk aku nangis.no.no.
tpi,aku memg hepy gila today!
thanks to maknjang n liza..
belanja mkn aym kat MB td hikhik..
beshhh!
nak pegi lgi tak mnggu depan?
let me think.


by: miss f a.k.a ten
mood : hepy gilakk! :D

No comments: