Thursday, April 14, 2011

bila turn aku?

pssstt..

2 3 hari aku asyik dgq pasai kawin ja..
dah tu bdk2 sebaya seangkatan dgn aku ramai kot dah kawin
ishh..cepat noh jodoh depa.

awat pngntin pompuan ni ada tande? india kah ni?hehehe


jiran sblah umh yg sblah kiri ni pun dah kawin
dah ada ank sorg..jiran aku ni laki la
padahal dlu kecik2 duk men gasing, guli ngn aku
hehehe..cepatnya.
bila tgok dia..huh! xnpk mcm bapak org weh..muda siot!
npk mcm dia dukung adik plak..
hikhik..sory man! pndgn aku ja weh..
bini ang segak..muda jelita..jaga rumah dan tangga ang elok2 noh!
peace ^___^




yg jiran sblah kanan plak dah ada org cop!
dgq kata mgu depan family laki tu mai nengok2
uihhh..pakat2 membina rumah dan tangga dah ni
kecik2 dulu ni duk men masak2(pondok2) ngn aku
nek gerek (basikal) pusing kmpung tiap2 petg sekali.
main tuju kasut, tuju tin..
tup.tup..
aishheh! dah anak dara ang noh..
hahaha :DD

jiran blakg umh aku ni plak xdak anak..
so, aku xdak la kwn yg blkg umh ni..hihi

lagi.....
kawan aku yg slalu balik sekolah dgn aku dulu pun dah kawin weh
jiran jgk sebb satu kmpung.
hehe..sama umur ngn aku la
dah nak ada anak..wahhh! laju hampa noh



ada lagi..
classmate aku msa sekolah rendah dulu
satu kmpung ngn aku laa ni
pun dah membina rumah dan tangga
hahaha..:DD

wahh! laku sungguh bdk2 pompuan kmpung aku ni
aku?

bila?

errrrkk..




ahhh..tamau.tamau.tamau,.tamau!





notakaki : nak gtau aku ni solo lgi ja..gatai noh!! hakhakhakhakk.. :P
                    peace ^____^

1 comment:

anum_taec said...

xlame lagi turn ang la plk tu..haha